Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Garść motywacji na nowy rok szkolny (i nie tylko)


Rok szkolny zaczął się wczoraj (niektórzy już pierwszego września mieli zajęcia), ale to dziś w większości placówek rozpoczęły się lekcje, jak nastroje? Zmotywowani?

Szczerze mówiąc, zawsze ospale przystępowałam do nowych szkolnych wyzwań, dlatego uwielbiałam (wciąż lubię) przeszukiwać internet w celu znalezienia obrazków/gifów/muzyki, która zmotywuje mnie do działania, osobiście potrzebuję takich rzeczy, by poczuć w sobie siłę do działania, a więc nie przedłużając... Oto moje ukochane motywacje, które pomagają mi w chwilach zwątpienia:  



1. Wstawanie rano? Trudno wyjść z ukochanego łóżka, ech, kołderka taka ciepła, a wokół ciemno i ponuro, i jeszcze trzeba gdzieś iść... Króliczek pomoże!



2. Pamiętajmy, by cieszyć się z sukcesów, nawet tych najmniejszych!


3. Masz zły dzień? Coś poszło nie po Twojej myśli? Jest na to rada! Może ulubiona muzyka? Może rozmowy z przyjaciółmi? Uspokój się i przemyśl wszystko!





4. Zmień chciałbym w będę, nie obiecuj sobie, że zrobisz coś jutro, zacznij od dziś! Nie odkładaj rzeczy na później, jutro może się zmienić w świętego nigdy...
 
https://www.youtube.com/watch?v=BzZBtZVfDOg




5. Pamiętaj, że nawet najwięksi zaczynali od zera!
Każde doświadczenie, każda porażka przybliża Cię do ostatecznego sukcesu! 




6. Zdaję sobie sprawę, że muzyka Hollywood Undead nie wszystkich będzie motywować, ale na mnie działa niezwykle pozytywnie. To jeden z moich ulubionych zespołów (ech, z nieodżałowany Deuce byli, moim zdaniem, o niebo lepsi!). Słucham i odpływam. Macie artystę, z którym jesteście związani emocjonalnie? Z którym szczególnie wiążą Was dobre wspomnienia? (Klikając w grafikę, przeniesiecie się do piosenki) Fabryka dygresji wczoraj dodała post o muzyce na dobry humor, chodzą słuchy, że we wrześniu motywacja na blogu Emilii będzie rządzić, więc z góry Was tam zapraszam :)




7. A oto i znowu pozytywny króliczek i jego rady na to, jak się się uspokoić! Pamiętajmy o oddechu!
 


 8. Zgadzam się, proszę Pana!
 


9. Dzielny nosorożec się nie poddaje, brnie do przodu, by spełnić swoje marzenia, a Ty jaką na dziś przygotowałeś sobie wymówkę?
 




10. Święte słowa! Nigdy nie jest za wcześnie, za późno, nie ma złe pory, by zacząć COKOLWIEK.




Kończąc, mój motywacyjny wpis, pamiętaj o tym, by nie przestawać walczyć! Nigdy się nie poddawaj, sam musisz wspinać się na szczyty, nikt za Ciebie tego nie zrobi.

Większość obrazków z dzisiejszego posta pochodziła z Chibird, jeśli jej nie znaliście wcześniej, to serdecznie Was tam zapraszam. 
Niech Book będzie z Wami w trudnych, szkolnych (i nie tylko) momentach,
Matylda
źródła: tu, tu