Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Moje czytelnicze reakcje


Szukanie książki 







Odnalezienie tej właściwiej

















Kiedy widzę błędy/absurdalne wątki w książce












Kiedy książka mnie wciągnie 















Kiedy pojawia się mój ulubiony bohater












Kiedy zakończenie wsadza mnie w fotel















Kiedy przewidziałam zakończenie książki









Kiedy wątek fabularny poruszył mnie do głębi











Kiedy ktoś mi przeszkadza w czytaniu












Kiedy przerywam powieść w połowie i wracam do niej po roku, zaczynając od fragmentu, gdzie skończyłam ostatnim razem












Kiedy umarł mój ulubiony bohater









Kiedy bohater, którego nie znoszę, jednak przeżył











Kiedy pojawia się irytująca postać













Kiedy już wiem, że dana książka mi się wcale nie spodoba i jest totalnym gniotem














Kiedy kończę czytać świetną książkę i nie wiem co dalej mam robić z życiem












 A jakie są Wasze reakcje? :)
Matylda
Gify znalezione w serwisie tumblr.