Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Rok w literaturze: 1990


To pierwszy cykl ikonografik na blogu, muszę przyznać, że stworzenie go nie było takie łatwe i przyjemne, jak na początku mi się wydawało, że będzie… Pierwszym problemem, z którym musiałam się zmierzyć, był szablon — praca nad nim trwała, a wygrała opcja, którą widzicie w poście. Myślałam, że skoro oprawę graficzną mam za sobą, to z treścią uwinę się raz dwa, ale niestety, znowu się myliłam. Chociaż mniej więcej wiedziałam, jakie książki chciałam w poszczególnych latach umieścić, to mimo wszystko czasem brakowało mi jednej/dwóch pozycji, wówczas z pomocą przychodziła baza biblioteki narodowej. Ale nie chciała one ze mną specjalnie współpracować. Dodatkowym problemem okazywały się opisy książek, pisałam je zazwyczaj w Wordzie a potem dopiero wklejałam do szablonu, były po prostu za długie, więc należało je odpowiednio skrócić, a jednocześnie zachować sens danego opisu. Mam jednak nadzieję, że polubicie ikonografiki, bo będą częstym gościem na Leonie :) Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o takiej formie postu! 

Matylda