Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Rok w kinie: 1990


Niby miałam pomysł, by literacki cykl przerzucić też na filmowy, ale jakoś się cykałam, jednak jak widać ostatecznie doszłam do wniosku, a czemu niby mam się ograniczać? :)

Jeśli chodzi o polskie kino, to muszę przyznać, że roiło się w nim od filmów nawiązujących do lat około drugowojennych i tych, które opowiadały o II wojnie światowej, w tym wspomniany w powyższym zestawieniu film Agnieszki Holland Europa, Europa.

Czy tylko ja byłam zaskoczona, że Kevin ma już 26 lat? :D

Niech Book będzie z Wami, 
Matylda