Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Gdy w wakacje dużo czasu, pouczmy się języków


Wakacje to pora, w której obiecuję sobie, że w końcu zacznę szlifować języki, ale zazwyczaj wychodzi mi to dość marnie, bo nie mogę znaleźć dla siebie odpowiednich pomocy naukowych... Nie umiem korzystać ze standardowych repetytoriów, moja mama kiedyś kupiła Blondynkę na językach i muszę przyznać, że więcej błędów książce językowej nie znalazłam, wolę więc przeglądać internet w nadziei znalezienia jakiś ciekawych artykułów, ale nie zawsze takowe udaje mi się dorwać. W tym roku postanowiłam lepiej do tego podjeść! Najprawdopodobniej w sierpniu wyjeżdżam do pracy na trzy tygodnie do Hanoweru, więc motywacji do powtórki niemieckiego mam co niemiara. Wydawało mi się, że niemiecki znam dość dobrze, jednak z biegiem czasu wiele pozapominałam i nie wiem czy dam sobie radę z moim obecnym językowym poziomem, z pomocą jednak przyszło mi wydawnictwo Colorfulmedia i ich Deutsch Aktuell. Przyznam, że to czego właśnie poszukiwałam - aktualności prosto z Niemiec (muszę być chociaż odrobinę na czasie, jeśli chcę nawiązać jakiś kontakt z Niemcami, si?), ale jeśli tych nowinek będzie za mało Deutsch Aktuell oferuje uniwersalne tematy, które cóż będę mogła wykorzystać w rozmowach, plusem magazynu są słowniczki do tekstów - ślęczeć ze słownikiem, czytając dany artykuł mi nie odpowiada. No, ale w porządku, mnie interesuje Deutsch Aktuell i English Matters (mam na studiach z nim do czynienia, a że chcę po zakończeniu ich wybyć zagranicę, to miło by było mieć angielski na wysokim poziomie), ale nie wszyscy lubią niemiecki czy angielski... Pozwólcie, że przedstawię Wam pokrótce magazyny w ofercie Colorfulmedia, może i Was coś zainteresuje?




Oprócz powyższych czasopism Colorful media oferuje również naukę języka rosyjskiego wraz z magazynem Ostanowka: Rossija, który jest jedynym takim w Polsce, a ukazuje się co trzy miesiące. A dla osób, które znają już świetnie angielski z pewnością pomocą przyjdzie Business English Magazine. 

Będę dawać Wam znać o moich postępach w nauce języków, mam nadzieję, że dobrze mi ona pójdzie, bo inaczej spalę się ze wstydu przed samą sobą...

Możecie zakupić powyższe magazyny na: KLIK

Niech językowy Book będzie z Wami, 
Matylda