Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Miss Miesiąca: Sierpień


Muszę przyznać, że w tym miesiącu miałam niezły orzech do zgryzienia, było wiele okładek, które zapadły mi w pamięć, ale wreszcie zdołałam wybrać takie, które niezwykle cieszą moje oko.


Miejsce trzecie zajmuje nowe wydanie Harry'ego Pottera, te okładki mają w sobie niezwykle wiele uroku i nie mogłam się zdecydować, która z nich najbardziej mnie urzekła. Ostatecznie najbardziej spodobała mi się ta do Księcia Półkrwi. 







Drugie miejsce w zestawieniu sierpniowym należy się okładce do Zawód Wiedźma Olgi Gromyko, cóż, trochę komiksowa, ale mnie do gustu szczególnie ta ilustracja przypadła. 






Miejsce pierwsze w tym miesiącu pewnie ku zaskoczeniu wszystkich zajmuje okładka do Czasu Żelaza Angusa Watsona :D Lubię takie hm... brudne kolory, wojowników, obietnicę ostrej jatki na stronach powieści, stąd ten wybór. 












Niech Book będzie z Wami, 
Matylda