Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Na językach: English Matters nr. 59

Dziś pierwszy dzień tematycznego tygodnia na Leonie! Z racji tego, że wróciłam z zagranicznych wojaży stwierdziłam, że to idealny moment, by trochę więcej poświęcić czasu nauce języków obcych, więc... Będą magazyny wydawnictwa Colorfulmedia i kilka małych niespodzianek. Mam nadzieję, że pomysł na tematyczny tydzień przypadnie Wam do gustu, bo w przyszłości zamierzam również coś podobnego stworzyć, ale już nieco z innymi tematami!

Nie mogłabym przejść obojętnie obok magazynu, na którego okładce widnieje sam Leonardo DiCaprio, zdobywca Oskara i jeden z moich ulubionych aktorów, cóż... ten numer English Matters ma szczególne miejsce w moim oziębłym serduszku...

Ale zanim pojawił się artykuł o Leo, musiałam przebrnąć przez tekst o Robercie Lewandowski. Mam wrażenie, że ten człowiek niedługo wyskoczy z lodówki, no, ale dowiedziałam się odrobinę o jego życiorysie i życiu prywatnym, o sukcesach sportowych i nadziejach na przyszłość. Cóż, mam wrażenie, że w przyszłości o Robercie Lewandowskim będzie się mówić jak o legendzie polskiego futbolu. 


Serwisy randkowe! Wywiad z Mattem Fullerem czyli założycielem Free Dating America, który mówi o tym, że to typ biznesu jak każdy inny, ale to ciekawa opcja dla znalezienia parterów czy znajomości online. Poleca swoją stronę, która nie wymaga subskrypcji, by niej korzystać, a płaci się za ewentualną możliwość wzięcia udziału w live chat roomie. 

Trzecim artykułem jest opowieść o złotym chłopcu Hollywood, czyli o wspomnianym już przeze mnie Leonardo DiCaprio. Och, wiecie dlaczego Leo to Leo? Bo jego mama poczuła pierwsze kopnięcie, gdy zwiedzała muzeum Leonarda da Vinci! Miał przez to też nie lada problemy, agenci wielokrotnie proponowali mu zmianę imienia na bardziej amerykańsko brzmiące, jednak on pozostał przy swoim. Parę słów znajdziemy o megahicie Titanicu, który wyniósł go na szczyt, o filmach, w których grał, o pasjach, o tym, że wspiera problemy ekologiczne... Poruszył nawet ten temat w mowie oskarowej! Warty poznania tekst o sylwetce niezwykłego aktora. 

Jako fanka angielskich kryminałów nie mogłam przejść obojętnie obok tekstu poświęconego Scotland Yardowi... Pomimo nazwy obecnie nie ma to nic wspólnego ze Szkocją, ponieważ teraz siedziba znajduje się w Londynie. Gównie są znani właśnie z literackich postaci takich jak Sherlock Holms, ale normalnie zajmują się tym wszystkim, co zwykli policjanci. 

W kolejnym artykule English Matters mowa jest o sylwetkach amerykańskich prezydentów, czyli wszystko pokrótce na temat danej osobistości, zwięźle i na temat. 

Angielski jest seksowny? W tym tekście znajdziecie powody, przez które ten język brzmi tak dobrze! Klejnot na Oceanie Indyjskim? Bali! Taniec w filmach? 




Za możliwość zapoznania się z magazynem dziękuję wydawnictwu
Niech Book będzie z Wami, 
Matylda