Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Rzecz gustu: Trailery książek


W internecie jest wszystko, ale czasem trudno do danej rzeczy dotrzeć, poszukując czegoś ciekawego na yt przy okazji znalazłam trailery książek... W Polsce wydaje mi się, że ta sfera promowania powieści dopiero raczkuje, cóż, w zasadzie kojarzę jedynie kilka polskich trailerów, a wśród nich są te do książek AutorKasi... A może Wy znacie jakieś zapowiedzi polskich książek? Co o nich sądzicie?

Przeglądając youtube, odkryłam kilka polskich trailerów, o których nie miałam bladego pojęcia, cóż... Nie robiły one na mnie wielkiego wrażenia, ale nie mogę napisać, by były złe, biorąc pod uwagę fakt, że to zapewne niskobudżetowe produkcje. Muszę przyznać, że moje uznanie najbardziej zdobyły materiały promujące książki dla dzieci: były zabawne, estetyczne i zazwyczaj bardzo ciekawe. 

Swego czasu wydawnictwo Otwarte organizowało casting do tego traileru, który kręcony był we Wrocławiu. 

Crescendo Becka Fitzpatrick.

Wydawnictwo Literackie z kolei zdecydowało się w taki sposób promować książkę kucharską inspirowaną Grą o tron: 


Jeden z lepszych w moim mniemaniu polskich trailerów, do którego scenariusz tworzył sam autor książki, czyli Jacek  Piekara. 
Cykl inkwizytorski Jacek Piekara
A tutaj kolejny trailer książki wydawnictwa  Fabryka Słów tym razem nieco animowany i krótszy do Pana Lodowego  Ogrodu Jarosława Grzędowicza. 

Trailery zagraniczne: 
Alive 

Wojownic. Ucieczka w dzicz Erin Hunter

Miasto cieni Ransom Riggs

Mój osobisty faworyt: 

Co uważacie o tego tupu akcjach promocyjnych? Ja szczerze mówiąc, nie umiałam odnaleźć klimatu w tych miniprodukcjach, wiele mi w nich do doskonałości brakowało, zdecydowanie wolę przeczytać opis na okładce :) 

Niech Book będzie z Wami, 
Matylda