Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

5 powodów sprawiających, że byłabym najgorszą główną bohaterką


Moje urodziny były niedawno, więc mogliście się z nich dowiedzieć, jakie książkowe cechy mnie charakteryzują, teraz poznacie mnie z tej nieco złej strony, cóż, zapraszam Was serdecznie do tej dość dziwnej podróży. 

5. Byłam, a może wciąż jestem, rozpieszczona, 
może nie tak jak Joffrey z Gry o tron, ale cóż, wiecie jestem jedynaczką, więc cała uwaga mojej rodziców była skupiona na mnie, chociaż moja mama zawsze próbowała wyplenić ze mnie złe nawyki, to dziadkowie starali się jak mogli, bym stała się nieznośna... Zrobili ze mnie małego potworka. Nie rzucałam się, co prawda w sklepach na podłogę, a w miejscach publicznych zachowywałam się, jak należy, ale w domu byłam diabłem wcielony. Wyrosłam z tego, jednak... no, kto wie, jakie zło się we mnie czai!  

4. Jestem niezdecydowana,
to jedna z tych cech, które w bohaterkach literackich najbardziej nie lubię, a którą zauważyłam u siebie... Wybrać tę książkę czy tamtą, obejrzeć ten film czy tamten. W mojej sferze uczuciowej na szczęście nie było żadnych dziwnych figur geometrycznych, ale... Już sobie wyobrażam jak zachowywałabym się w sytuacji wymagającej szybkiej reakcji "A czy B? Może C?", spanikowałabym!     

3. Jestem panikarą,
boję się wielu rzeczy, począwszy od pająków po wizyty u lekarzy, którzy mogliby u mnie wykryć jakieś dziwne choroby... Zbyt często przejmuję się szczegółami, które innych by w ogóle nie obeszły, a ja poświęcam im często całe wieczory. 

2. Nie myślę zanim coś zrobię/powiem
paplam często jak najęta, jak katarynka, ale tylko wówczas, gdy znam dane osoby, często w rozmowach z obcymi ludźmi, będąc w grupie, wolę trzymać się z tyłu, dopiero potem wkraczam do akcji. Jestem impulsywna, ale potrafię przyznać się do błędu, ale gdy mam pewność, że mam rację - walczę jak lwica, by moje było na górze.  

1. Jestem nudna,
co może być fajnego w życiu studentki? Ok, chodzę na imprezy, ale to robi każdy, moje życie uczuciowe jest stabilne, chodzę na uczelnie, wracam do siebie, czytam książki. Czasem dowiem się czegoś ciekawego o ludzkim mózgu, ale nie każdego mogłoby to pasjonować. 

A Ty jaką byłabyś/byłbyś postacią?
Daj znać w komentarzach, a może na swoim blogu?

Nich Book będzie z Wami, 
Matylda