Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Wyzwanie #1

Początek wyzwania nie może należeć do trudnych zajęć, zwłaszcza, że niedługo rozpocznie się walka z wiatrakami, czyli sesją... Zaczniemy od czegoś przydatnego na przyszłość, a co uzmysłowi mi, a może również Was, jak wiele klasyki jeszcze przed nami. Istnieje wiele czytelniczych list, wśród nich jest ta BBC, którą znalazłam na List challenge, jej autorzy wydają się wątpić w moje czytelnicze zdolności, zmierzmy się z nimi! 

BBC wierzy, że przeczytałam jedynie sześć spośród wymienionych przez nich książek, a jaki jest mój rezultat? 
Dwanaście na 100, to nie jest zbyt dobry wynik, ale nie jest też to coś na co mogłabym narzekać... No dobra, dumna to nie jestem, ale to lepsze niż wiara BBC w sześć książek! A jak było z Wami? Ile książek? Sześć czy może więcej? 

BONUS:
Zapisz gdzieś sobie listę z wynikiem, kiedy będziesz desperacko szukać jakiejś książki do czytania, może sięgniesz, po którąś powieść z listy? 

Niech Book będzie z Wami, 
Matylda