Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Miss miesiąca - maj

Po długiej przerwie powraca seria dla wszystkich okładkowych srok! Bardzo ją lubiłam i Wy byliście do niej miło nastawieni, więc czemu nie wrócić do tradycji wyłaniania Miss miesiąca wśród okładek?

Trzecie miejsce:
Zakazane Życzenie
Autor: Jessica Khoury
Wydawnictwo Sine Qua Non
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 384

Okładka Zakazanego życzenia jest przepiękna, ale jego treść nie zachwyca w ogóle. Szkoda. 




Drugie miejsce: 
Tu byłem. Tony Halik
Autor: Mirosław Wlekły
Wydawnictwo Agora
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 486

Ta okładka ma w sobie coś niepowtarzalnego, coś niezwykłego, a jednocześnie jest prosta i przejrzysta. 

Miss miesiąca
Pan Ciemnego Lasu
Autor:Lian Hearn
Tytuł oryginału:
Lord of the Darkwood
Tłumaczenie:Anna Reszka
Ilość stron:352

Cóż... Tej powieści już nie mogę się doczekać, a jej okładka jest jeszcze lepsza od poprzedniej! Wiedząc, że okładka I tomu świetnie odwzorowywała wydarzenia w nim zawarte, patrząc na Pana Ciemnego Lasu już nie mogę się doczekać tych niezwykłości!



Nagłówek do postów z tej serii zawdzięczam: Narysuj mnie, Marto - zapraszam na jej fanpage! 


Niech Book będzie z Wami, 
Matylda