Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Gwiazdka książkoholika z Aliexpress

Dziś przychodzę do Was z pomysłami na świąteczne prezenty prost z chińskiego sklepu, który, notabene, uwielbiam, robię na nim stale zakupy - oczywiście, raz zdarzają się lepsze zakupy, raz gorsze, ale zazwyczaj jestem zadowolona, więc, do rzeczy!

Wybrałam dla Was kilka produktów, które - prócz darmowej przesyłki są również sprawdzone, sama je mam ;) I korzystam z radością! 

ZAKŁADKI

Marzyła mi się kiedyś taka właśnie zakładka, kiedy patrzyłam zazdrośnie na niektóre bookstagramy, Alie spełniło moje marzenie za dwa złote. 

Dodaj napis

Polecam Wam pakiety zakładek na Alie, sama mam kilka, a oto mój ulubiony: koty. Dla zakładkowych zbieraczy takie pakiety są świetnym pomysłem na prezent - ich nałóg zostanie z pewnością satysfakcjonująco utemperowany. 


Dodaj napis

Najpiękniejsza zakładka w mojej kolekcji - jest śliczna i świetnie się sprawdza! Korzystam z niej już od trzech miesięcy, jestem wciąż nią zachwycona. 


Dodaj napis

NOTES 

Notes jak z Harryego, trochę fantastyczny, na pewno klimatyczny. Polecam! 

Dodaj napis

LAMPKA

Coś do ułatwienia czytania, poręczne, dobrze świecące!
Dodaj napis

bonusik DLA BLOGERA KSIĄŻKOWEGO

Coś dla tych, którzy lubią zaznaczać cytaty w książkach - słodkie duszki. Korzystam, jednak musicie mieć na uwadze, że klej w nich czasem słabo trzyma, jednak... Są tak urocze i kosztują niecałe dwa złote! 
f
Mam jedną z planet, świetnie się sprawdza do zapisania cytatu albo jako memocard, gdy chcę pamiętać o jakimś poście na bloga. 

Dodaj napis

Z poniższymi zakładkami jest niestety podobny problem, jak z duszkami, klej jest dość słaby, jednak nieco lepszy niż w duszkach. Ale urokliwość jest 10/10. Sama mam pigwinki i jestem zachwycona. 

Dodaj napis


Matylda