Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Wyzwanie czytelnicze #52

Moi drodzy to nie będzie zwykłe wyzwanie czytelnicze na 2017 roku, nie będzie w nim chodzić o czytanie książki tygodniowo. Chciałam stworzyć coś szczególnego i zupełnie własnego, i tak trafiając na stronę 52projects.com, pomyślałam, że warto przenieść coś takiego do literackiego światka... Niewątpliwie inspiracją był dla mnie pomysłodawca projektu 52 czyli  Jeffrey Yamaguchi, ale same pomysły na tygodniowe wyzwania już są zupełnie moje. 

Przez 52 tygodnie w roku, w każdy poniedziałek na moim blogu pojawiać będzie się wyzwanie, (czasem opatrzone zdjęciami), opisem — wszystko będzie zależeć od stopnia zaangażowania, które będę musiała włożyć w projekt. Mam nadzieję, że ktoś z Was dołączy do mnie i razem będziemy się wspólnie bawić! Może to nie będzie wielki książkowy rozwój, ale z pewnością Leonowi przyda się w tym roku jakaś cykliczna seria, która będzie nieprzerwanie trwać i trwać! Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się wytrwać! 

I to jest właśnie powód mojej rzadkiej aktywności w listopadzie i grudniu, dopracowywałam projekt! :) A tak zupełnie swoją drogą to uaktywniłam się na Wattpadzie, więc jeśli ktoś ma chwilę czasu, to zapraszam :D
Niech Book będzie z Wami, 
Matylda