Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Miss Lipca


Witajcie w wakacyjnym wydaniu Miss miesiąca! 


Miejsce najniższe na podium w tym miesiącu zajmuje okładka w wykonaniu Dominika Brońka do opowiadania Brandona Sandersona Duszy Cesarza, a dlaczego? Ta eteryczna dama na okładce zdecydowanie zadziałała na moją wyobraźnie! 

Miejsce drugie to w tym miesiąca okładka do V.E.Schwab Mroczniejszego odcienia magii, cóż, muszę przyznać, że nie byłam pewna na początku, co przedstawia okładka tej powieści, ale gdy w końcu zdałam sobie sprawę, co na niej jest - zakochałam się. 











Pierwsze miejsce i tytuł Miss Lipca wędruje do Przyszła na Sarnath Zagłada H.P Lovecrafta, ta książka jest nie tylko piękna z okładki, ale również jej środek zachwyca, cudowne ilustracje, klimatyczne rozpoczęcia rozdziałów, piękne strony... Jest na czym zawiesić oko!  












Matylda