Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Bookhaul



Ostatnio mało jest u mnie nowości beletrystycznych (no dobra, w marcu troszkę książek kupiłam :x), inwestuję bardziej w umysłowe poszerzanie horyzontów niż w rozrywkę. Książki z tego stosu nie są z tego miesiąca, ale zbierałam je mniej więcej od stycznia, większość z nich przeczytałam, ale do paru jeszcze nie miałam czasu zajrzeć.



Historia naturalna ludzkiego myślenia Michael Tomasello
Wydawnictwo Copernicus Center Press

Dźwignie wyobraźni i inne narzędzia do myślenia Daniel C. Dennett
Wydawnictwo Copernicus Center Press

Świadomość Daniel C. Dennett
Wydawnictwo Copernicus Center Press

Przewodnik po kognitywistyce Józef Bremer
Wydawnictwo WAM Kraków

HTML I CSS Zaprojektuj witrynę WWW Jon Duckett
Wydawnictwo Helion

Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 Ben Frain

Badania jako podstawa projektowania user experience Iga Moscichowska, Barbara Rogoś-Turek 
Wydawnictwo PWN

Neuromarketing Roger Dooley 
Wydawnictwo PWN 

Anatomia Zbrodni. Sekrety kryminalistyki Val McDermid
Wydawnictwo WAB



A Wy inwestujecie w swój umysł?

Niech Book będzie z Wami, 
Matylda