Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Post-rock, czyli muzyka, która mnie inspiruje II


Kolejna część mojej małej muzycznej pasji, kolejne trzy zespoły!

...God is an Astronaut 

Jeden z pierwszych zespołów, które pokochałam, zespół, na którego koncercie szalałam. Muzycy z GIAA są niesamowici! Mają niesamowitą energię na scenie, taką, która zdolna jest porwać tłumy, a każdy z ich kolejnych albumów, to perełka! Polecam serdecznie, koniecznie przesłuchajcie poniższy kawałek!


...Oh Hiroshima 

Na Oh Hiroshima trafiłam zupełnie przez przypadek, przeglądając spotify, ale była to miłość od pierwszego przesłuchania. Ohsi, jak ich pieszczotliwie nazywam, są raczej dość mrocznym zespołem, słucham ich raczej w chwilach depresyjnych. 


...Over The Ocean
OTO jest zespołem raczej dość nowym w moim muzycznym światku, jeszcze nie do końca się do niego przekonałam, ale słucham ich ostatnio niemal codziennie, więc myślę, że jest wart poznania.


Niech Book będzie z Wami, 
Matylda