Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Wyzwanie #14


Dzisiejsze wyzwanie nieco różni się formułą od poprzednich, tym razem wcielimy się w rolę pisarza, stworzymy fanfiki. Nie wiecie, czym są? To fanowskie opowiadania oparte na ulubionych powieściach czy grach, czy właściwie czymkolwiek. Jednak nie jest to zadanie łatwe, jeśli chce je się wykonać dobrze. Trzeba doskonale orientować się w kanonie, początkowo myślałam, że świetną powieścią, by na niej oprzeć swoje opowiadanie będzie Harry Potter, ale potem zdałam sobie sprawę, że niewiele wiem, czy raczej pamiętam o tej historii... Zdecydowałam się rzucić na Z mgły zrodzonego Sandersona, ciekawe, co mi z tego wyjdzie? Temu wyzwaniu nie daję ograniczeń czasowych, bo wiadomo, wena jest, a raz jej nie ma :)

Niech Book będzie z Wami, 
Matylda