Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Bookhaul!


Zazwyczaj kupuję ebooki, ale gdy znajdę jakaś super promocję lub z zupełnie prozaicznego powodu: zakochałam się w danym autorze, kupuję tradycyjne książki. Moje stosiki zazwyczaj nie są okazałe, czasem potrafię nie poszerzać swojej biblioteczki przez rok żadnymi powieściami, liczę wówczas na dobre serduszka rodziny i znajomych, ale zazwyczaj bywa tak, że pod koniec/początek roku nakupię się książek, które potem czytam przez pozostałą część roku. A przez studia... cóż, mój budżet ubożeje, bo co jak co potrzebuję sporo literatury fachowej, którą albo muszę zakupić, albo znaleźć w otchłaniach biblioteki lub wyżydzić od kogoś i skserować... A kserówki kosztują :< 

Brandon Sanderson, kupiłam jego książki zafascynowana okładkami, kilka stron wystarczyło, bym zapałała miłości do stylu i historii Z mgły zrodzonego. Jak widzicie mam już pięć tomów historii osadzonej w Scadrialu.

Brandon Sanderson Z mgły zrodzony Wydawnictwo: Mag
Brandon Sanderson Studnia Wstąpienia Wydawnictwo: Mag
Brandon Sanderson Bohater wieków Wydawnictwo: Mag
Brandon Sanderson Stop prawa Wydawnictwo: Mag
Brandon Sanderson Cienie tożsamości Wydawnictwo: Mag

Wszystkie książki kupiłam w mojej ulubionej księgarni, czyli w Świecie książki.





Na książkę Staveleya trafiłam zupełnie przypadkiem, a że miałam ochotę na fantastykę, to ją nabyłam, znalazłam ją na jednej z grup czytelniczych w Poznaniu, dziewczyna akurat sprzedawała fantastykę w dość atrakcyjnych cenach, zapłaciłam za Miecze cesarza chyba z 15 złotych, od niej również (ku swojemu dzisiejszemu rozżaleniu) kupiłam Obietnicę krwi. Boski ogień z kolei przybył do mnie nowiutki. 

Brian Staveley Miecze cesarza Wydawnictwo: Rebis
Brian Staveley Boski ogień Wydawnictwo: Rebis
Brian McClellan Obietnica krwi Wydawnictwo: Fabryka słów






Tanie książki, czyli stosik, za który wydałam w sumie z 15 złotych :) Wszystkie książki są nowiutkie, zobaczymy, czy ich zakup będzie dla mnie udany. Arcymaga kupiłam, bo znam wcześniejszą część, która, o zgrozo, myślałam, że jest pierwszym tomem, ale nie... Fabryka słów musiała po prostu podzielić powieść na dwie części. Super, ekstra.

Chistopher Moore Gryź, mała, gryź Wydawnictwo: Mag
Caitlín R. Kiernan, David Morrell i inni... Wielka księga horroru. Tom II Wydawnictwo: Fabryka słów
Miroslav Žamboch, Jiří Walker Procházka Agent JFK 4. Armie nieśmiertelnych Wydawnictwo: Fabryka słów
Aleksander Rudanazow Arcymag. Część II. Wydawnictwo: Fabryka słów