Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

W niedalekiej przyszłości



Rozpoczynamy nową blogową serię, która będzie dumnie nosiła nazwę W niedalekiej przyszłości. Mam nadzieję, że tematy, o których będę pisać, Was zainteresują. Postaram się, by wpisy w tym cyklu nie były zlepkami suchych i oczywistych faktów. Tematy, które mogę poruszyć są niezwykle intrygujące, a przedstawienie ich w schematyczny sposób byłoby z mojej strony wielkim nadużyciem. Powyższa ikonografika obrazuję miej więcej, co się pojawi, na pewno nadmienię o kilku filmach i bohaterach, będzie się z pewnością wiele działo, mam nadzieję, że będziecie zadowoleni! :) Nie przydłużając, zapraszam do pierwszego postu z serii, który pojawi się lada chwila!

Matylda