Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Życie książkoholika: W pięciu piosenkach z bajek



1. Kiedy znalazłam książkę, która może ubiegać się u mnie o status ulubionej 
Mam po niej kaca książkowego, nie mogę wyrwać jej z pamięci, nie mogę czytać innej, chcę wrócić do tej właśnie powieści... 


2. Kiedy ulubiony autor zapowiada najnowszą powieść

3. Kiedy nie mam z kim porozmawiać o ostatnio przeczytanej książce, bo moi znajomi nie czytają





4. Kiedy spóźnię się z oddaniem książki do biblioteki... 
Wyobrażam wówczas sobie obławę na siebie przez bibliotekarzy...


5. Kiedy wracam do czytania ulubionej książki, jednak niewiele z niej pamiętam...

Niech book będzie z Wami, 
Matylda