Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Życie książkoholika: w 5. piosenkach disneya 2


1. Kiedy skończę czytać obszerną książkę, która wcale nie była czymś dobrym 
Uff, nareszcie! Myślałam, że nigdy tego nie skończę! 

2. Kiedy wreszcie udaje mi się zajść do biblioteki/księgarni 
Nie wiem czy wy też tak macie, ale mi często nie jest po drodze do tych miejsc, zwłaszcza do biblioteki, w mojej miejscowości jest ona bardzo słabo wyposażona, a bliskie większe miasto jest oddalone o 30 km... A w roku akademickim zwyczajnie nie mam czasu... 


3. Kiedy ktoś zaczyna kłótnie o wyższości ebooków nad tradycyjnymi książkami i odwrotnie. Kiedy jeden fandom kłóci się z drugim... Kiedy ktoś lubi inny gatunek, a ktoś inny go potępia...
Od czasu do czasu pojawią się pewien przykry motyw w blogosferze/facebooku/jakiś forach, cóż burze łatwo wywołać i to różnymi tematami...

4. Kiedy przekonam kogoś do przeczytania danej pozycji: 
Po wielu próbach, po wysłaniu kilku recenzji, wreszcie się udało!


5. Kiedy jakaś powieść mnie wciągnie mnie do swojego świata i nie mogę doczekać się dowiedzenia się o nim czegoś więcej 


Niech  Book będzie z Wami,
Matylda