Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Miss Miesiąca: Czerwiec


Przychodzę do Was znowu z okładkami, które podbiły rankingi w moim książkowym sercu... Nie są to okładki do wydawniczych nowości, są to wznowieni, które mnie naprawdę ujęły. 



Trzecie miejsce zajmuje okładka do mego lorda umysłu Fryderyka Nietzschego. Jeśli chodzi o tego filozofa, to cóż mogę napisać - lubię go, chociaż czasem bywa on dla mnie trudny w odbiorze. Marzy mi się Ecce Homo w takim wydaniu. 















Miejsce drugie w czerwcowym zestawieniu zajmuje okładka do powieści mistrza Lema Eden. Jej cudowny wręcz minimalizm mnie zauroczył!
















Miejsce pierwsze wędruje do... okładki Władcy much! Myślę, że tytuł Miss Miesiąca idealnie pasuje do tej ilustracji... Znowu minimalizm. Znowu klasyka, ale spójrzcie jak cudownie się prezentuje! Nie trzeba przecież dużo, by przyciągnąć uwagę :)
A jakie są Wasze typy? 
Niech Book będzie z Wami, 
Matylda