Jest mi ogromnie miło, że jakoś trafiłeś na Leona. Jestem studentką kognitywistyki, pasjonatką książek i cappuccino. Może masz ochotę pozwiedzać Leona? Śmiało! Zapraszam! Z racji tego, że lubię zwiedzać blogosferę, proszę Cię o zostawienie linku do Twego zakątka internetu, o ile takowy posiadasz, w komentarzu :)

Uff, już jestem!


Sporo czasu zajęło mi wrócenie na Leona - posty pojawiały się, tak jak zapowiedziałam, regularnie, ale ja bywałam na blogu bardzo rzadko, teraz muszę nadrobić zaległości, a mam ich sporo! Nie odpisałam jeszcze na wszystkie Wasze komentarze, a nie chcę pozostawiać Waszych słów bez odpowiedzi. Dobra wiadomość jest jednak taka, że sesja została przeze mnie pokonana :D Zła, że zapasowych postów mam już tylko osiem... Muszę zakasać rękawy i zacząć stworzyć nowe teksty :) 

Zauważyłam, że posty: Świeże wspomnienia i Lekarstwo umysłu miały u Was całkiem niezłe powodzenie, bardzo się cieszę, bałam się, że takie formy mogłyby Wam się nie spodobać, a mówiąc szczerze, mam jeszcze kilka ciekawych tematów, którymi chciałabym się z Wami podzielić :)

Dziękuję, że jesteście ze mną!
Matylda